Látogass el hozzánk személyesen is! KAPCSOLAT!
Kalózhajó építés kártyákkal, a Djeco-tól.
Hajót kell építenünk. Egy-egy építmény hat kártyalapból áll össze.
Az építést nehezíti, hogy a kalózok egy rossz lapjárással 3 db már meglévő lapunkat is elvihetik! Sőt, a mi építményünkhöz tartozó lapok más játékosok birtokába is kerülhetnek, így aztán drága aranytallérokon kell megváltanunk azokat. Támadd a másét, védd a magadét, ez ennek a kalózjátéknak a lényege. Minden megszerzett új lapnál el kell dönteni, mit teszel vele, megtartod, vagy eldobod, felhasználod azonnal, vagy kivársz a megfelelő támadásig. A jó játékos fortélyos és taktikus, ebben az igazi stratégiai társasjátékban.Tartalma:
Ajánlott életkor: 5 éves kortól
Anyaga: papír
Játékosok száma: 2-4 játékosA játék tartalma: 55 kártyalap: 4 x 6=24 hajó lap, 20 arany érme lap, 8 kalóz lap, 3 ágyú lap.A játék célja: Elsőként kell összerakni a saját színednek megfelelő hajót.A játék előkészülete: Tegyük a lapokat lefelé fordítva az asztal közepére.Az óra járásának megfelelő irányban, minden játékos, amikor sorra kerül, akkor húz egy lapot és megmutatja a többieknek. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy tovább is húznak még vagy átadják ezt a jogot/passzolják.4 lehetőség van:- a játékos hajó lapot húzott: Ha a játékos még nem kezdte el a hajója összerakását, akkor maga elé helyezi a húzott lapot és eszerinti színű hajót kell majd összeépítenie. Kivéve, ha egy másik játékos már elkezdte összerakni azt a színű hajót.Minden rákövetkező fordulóban, minden adott (először húzott) színű hajókártyával lehetősége van a játékosnak összerakni a hajóját. A játékos színének nem megfelelő hajókártyákat jobbra félre kell tennie. (Később a nem kellő kártyáktól lehetősége lesz a játékosnak megszabadulni vagy el tudja majd adni azokat a játék folyamán.)Ha egy játékos hajólapot húz, utána folytathatja laphúzást, ha akarja.- ágyú lapot húz a játékos: Félre kell tenni a játékos jobbjára és folytathatja a húzást.- a játékos arany érme lapot húz: A jobbjára teszi és folytathatja a húzást. Az arany érmelappal a játékosnak lehetősége van hajólapot vennie egy másik játékostól, azért hogy összerakhassa a saját színű hajóját.Figyelem: Ha egy játékos szeretne venni egy hajókártyát (csak egyet egy körben) akkor nem húzhat lapot. A játékostárs nem tagadhatja meg a hajólap eladást. (3 "arany érme" kártyát lehet átváltani 1 "hajó" kártyára).- kalóz lapot húz a játékos: Oh jaj! Akkor 3 nála lévő lapot vissza kell adnia (arany érme vagy másik játékosnak megfelelő színű hajókártya vagy akár saját színű hajókártya) + a kalóz kártyát a pakli mellé kell tennie és másik játékos következhet. (ha nincs 3 lapja, akkor a nála lévő maradék kártyákat kell odaadnia)Másrészről, ha egy játékosnak van ágyú kártyája, akkor a kalózkártyát és az ágyú kártyát együtt a pakli mellé teszi (ekkor nem ad vissza lapokat). A következő játékos folytatja a játékot.Pakli: Ha elfogy, akkor az egyik játékos fogja a lapokat, összekeveri, és új paklit csinál.Aki elsőként tudja összerakni a (saját színű) hajóját (6 azonos színű kártyából), az lesz a nyertes.